three tramadol buy tramadol cloridrato de tramadol 50 mg indicações

overdose xanax death buy xanax xanax with adderall xr

soma di c6 soma for sale formula de soma no word 2010

what happens if you take xanax and adderall together buy alprazolam online no prescription show me pics of xanax

soma belediyesi memur alımı 2012 soma pills soma vergi rekortmenleri 2010

ambien with lyrica buy ambien can i take ambien with flagyl

green klonopin vs xanax buy xanax online legally can xanax be taken for sleep

soma de n numeros naturais buy soma piadas de soma

soma bringer midi soma no prescription soma 500mg price

xanax and morphine high buy xanax what does mixing alcohol and xanax do

Vracení a prodej povolenek v nouzovém stavu

Převzato od Rady ČRS

Na základě potvrzení Ministerstva zdravotnictví ze dne 28. 12. 2020 si Vás dovolujeme informovat, že v souladu s aktuálními vládními opatřeními mohou místní organizace  prodávat nové povolenky k lovu ryb i přijímat povolenky z roku 2020.

Je ale nezbytně nutné dodržovat důsledně opatření, která minimalizují možnost přenosu nákazy koronaviru.

Je nutné zajistit následující body, vyplývající z Usnesení vlády ČR č. 1376 ze dne 23. prosince 2020; klíčové jsou:

  1. Ve výdejně MO smí být maximálně 1 člen na 15 m2 plochy; v případě výdejny menší než 15 m2 se toto omezení nevztahuje na dítě mladší 15 let, doprovázející člena a na doprovod člena, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením.
  2. Je nutné zajistit minimální rozestup mezi členy 2 metry (nejde-li o osoby ze společné domácnosti).
  3. Je nutné řídit frontu čekajících členů, a to jak uvnitř, tak před výdejnou. Viditelně vyznačte prostor pro čekání, ideální je umístění značek pro minimální rozestupy mezi členy (minimální rozestupy 2 metry). 
  4. Člen, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením, má právo přednostního odbavení.
  5. Umístěte dezinfekční prostředky u často dotýkaných předmětů (především kliky, zábradlí) tak, aby byly členům k dispozici a mohly být využívány k pravidelné dezinfekci.
  6. Zajistěte informování členů o výše uvedených pravidlech, a to zejména prostřednictvím vašich webových stránek a informačních plakátů u vstupu a v provozovně.
  7. Zajistěte maximální možnou cirkulaci vzduchu s nasáváním venkovního vzduchu (větrání nebo klimatizace) bez recirkulace vzduchu v objektu.

Důrazně doporučujeme následující postup výdeje a příjmu povolenek:

  1. Pokud je to technicky možné, pro příjem a výdej povolenek využijte výdejní okénko nebo poštovní služby.
  2. Pokud je to technicky možné, zaveďte objednací systém na jednotlivé časy a dny.
  3. Pokud není možné využít výdejní okénko, oddělte výdejce povolenek od členů například průhledným plexisklem. Nenechávejte členy čekat uvnitř výdejny; optimální je jeden člen uvnitř výdejny na jednoho výdejce povolenek.
  4. V případě, že vznikne před výdejnou fronta, využijte čekání členů ke kontrole, zda mají správně vyplněné sumáře odevzdávaných povolenek. Zrychlíte tím následné odbavení ve výdejně. 
  5. Kromě standardních ochranných prostředků (rouška) používejte pro manipulaci s povolenkami a hotovostí jednorázové rukavice.
  6. Před výdejnu, v místech očekávané fronty, na zem umístěte značky pro čekající v minimálně dvoumetrových rozestupech. Dobře poslouží například křídový sprej nebo reflexní samolepky.

 Děkujeme všem funkcionářům a členům za důsledné dodržování pravidel!

Odkaz na webové stránky ČRS: https://www.rybsvaz.cz/beta/index.php/724-vraceni-a-prodej-povolenek-v-obdobi-nouzoveho-stavu

Mgr. David Zdvořáček, právník ČRS